Dostawa i zwroty

Zamówienie w sklepie Afrtunk odbywa się drogą elektroniczną , poprzez formularz lub tradycyjnym mailem. Dodatkowe pytania można zadawać także telefonicznie. Samo złożenie zamówienia nie oznacza dokonania zakupu. Poniżej opis jak złożyć poprawnie zamówienie i sfinalizować zakup.

  • Klient składa zapytanie/zamówienie do sklepu na adres mailowy lub poprzez formularz ( konieczne jest podanie adresu dostawy wraz z telefonem dla kuriera)
  • Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia -Sklep wysyła ofertę ze szczegółami na podany przez klienta adres mailowy
  • Klient opłaca zamówienie (całość lub zaliczka)
  • Opłata jest jednoznaczna z akceptacją zamówienia
  • Sklep potwierdza zaksięgowanie wpłaty i zamawia tapety według życzenia klienta ( do sklepu lub bezpośrednio na wskazany adres)

Zwrot tapet jest możliwy jedynie w procesie reklamacji. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem sklepu w punkcie dotyczącym zwrotów i reklamacji.

Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż sklep nie ma możliwości odesłania zamówionych na indywidualne życzenie tapet. Prosimy o konsultowanie wybranego wzoru przed opłaceniem zamówienia. Zapytania można składać telefonicznie oraz droga mailową. Odpowiadamy na wszystkie maile. Jeżeli preferują Państwo kontakt telefoniczny i nie mogą się Państwo do nas dodzwonić prosimy o pozostawienie numeru telefonu – oddzwaniamy w najbliższym możliwym terminie.