Właścicielem sklepu jest firma zarejestrowana pod adresem WHITELAND Krzysztof Jarosz, ul. Niemcewicza 1/9, 58-100 Świdnica, NIP 8842597267, REGON 021964902, data rejestracji 2012-10-03 ( kontynuacja działalności prowadzonej od roku 1994)
Kontakt ze sklepem odbywa się drogą elektroniczną na adres mailowy tapety@artfunk.pl, telefonicznie pod numerem 508 091 398 lub w lokalu przedsiębiorstwa pod adresem ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław
Sklep prowadzi sprzedaż tapet ściennych w sklepie stacjonarnym i przez Internet oraz bezpłatne poradnictwo w zakresie aranżacji tapetowych
Tapety ścienne zaprezentowane na stronie są importowane od zagranicznych producentów na specjalne zamówienie klienta. Informacje o importerze znajdują się w przesłanej ofercie
Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od wzoru tapety i podany jest w opisie pod każdym wzorem
Sklep Artfunk Tapety zastrzega sobie możliwość nieznacznego wydłużenia się terminu w rzadkich przypadkach (święta, przerwa w produkcji tapet) z przyczyn niezależnych. Kupujący zostanie poinformowany o wydłużonym czasie oczekiwania i ma prawo zrezygnować z zakupu
Zdjęcia tapet przedstawione na stronie www.tapety-artfunk.pl są własnością Sklepu, wykonywane są w pracowni Sklepu na bazie zakupionych katalogów i udostępnianych przez producenta materiałów. Mogą jednak w stopniu nieznacznym różnić się od rzeczywistego odcienia (różnice ustawień monitorów) – na życzenie klienta przesyłamy dokładny opis kolorystyczny tapety i dodatkowe zdjęcia
Wszystkie ceny produktów przedstawionych w sklepie www.tapety-artfunk.pl są cenami brutto w polskiej walucie PLN (Polski Złoty)
Ceny podane na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w myśl Kodeksu Cywilnego – są ustalane przez import i zależne od kursu walut
Próśb o przesłanie oferty handlowej można dokonywać całą dobę, siedem dni w tygodniu za pośrednictwem Formularza Ofertowego bądź bezpośrednio na adres mailowy tapety@artfunk.pl
Każda osoba, który złoży zapytanie ofertowe w sklepie Artfunk Tapety otrzyma drogą mailową wszystkie informacje niezbędne do bezpiecznego zakupu:
- niezobowiazującą ofertę cenową w formacie PDF
- dane do wpłaty
- opcje przesyłki wraz z kosztami
- informacje dotyczące zwrotów i reklamacji
- specyfikację zamawianego towaru
- regulamin i warunki zakupu
Płatności odbywają się:
a) poprzez wpłatę na konto przelewem zewnętrznym (przedpłata) – UWAGA! Opłata za transport 20pln, powyżej kwoty 500pln gratis. W przypadku niektórych tapet koszt transportu może wynosić 40 zł.
b) poprzez opłatę przy odbiorze (za pobraniem) – UWAGA! Wymagana wpłata zadatku. Czas realizacji zamówienia zostanie wtedy wydłużony, a koszty transportu zostaną naliczone podwójnie
Kupujący nie ma obowiązku zapłaty za przesłaną ofertę.
Kupujący akceptuje warunki przesłanej oferty handlowej dokonując wpłaty całej kwoty bądź zadatku na podany w ofercie numer konta. Umowę ze Sklepem na dostarczenie towaru zgodnie z wyznaczonym terminem uważa się za zawartą w momencie przesłania przez Sklep potwierdzenia o otrzymaniu środków i rozpoczęciu realizacji zamówienia
SKLEP ŚWIADCZY USŁUGĘ SPROWADZENIA TAPET DO KRAJU NA ZAMÓWIENIE INDYWIDUALNE KLIENTA, CENA USŁUGI WLICZONA JEST W CENĘ PRODUKTU, NIE PODLEGA ZWROTOM ZA WYJĄTKIEM TOWARU Z WADAMI FABRYCZNYMI (pobierz wzór odstąpienia od umowy)
Kupujący dobrowolnie wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Artfunk Tapety danych osobowych zawartych w Formularzu Ofertowym. Dane będą wykorzystywane wyłącznie w celu poprawnego zrealizowania zamówienia
Informacje o przetwarzaniu danych
Tapety ścienne jako towar sprowadzany na specjalne zamówienie klienta, z magazynu producenta, nie podlegają zwrotom z powodu ciągłej zmiany odcieni w procesie produkcji, za wyjątkiem towaru z wadami fabrycznymi.
Tapety z działu WYPRZEDAŻ, które znajdują się w stanach magazynowych sklepu – można zwracać w każdej sytuacji na koszt Kupującego
Prosimy o dokładne sprawdzenie każdej rolki przed pocięciem – do reklamacji przyjmowane są wyłącznie całe rolki wraz z metkami. W szczególnych przypadkach dopuszczalne jest przyjęcie do reklamacji pociętych rolek. Reklamacja na podstawie tylko i wyłącznie zdjęcia ściany nie będzie uwzględniona przez producenta.
Reklamacje przyjmowane są pisemnie drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną (pobierz przykładowy wzór reklamacyjny).
Wadliwie wyprodukowany towar Kupujący odsyła na koszt Sklepu na adres ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław dołączając wszystkie metki dodane do rolek.
Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych. W każdym przypadku staramy się przyspieszać terminy reklamacji, wysyłając uszkodzony towar kurierem albo w dokumentacji fotograficznej poprzez e-mail
Sprawy, których nie podejmuje niniejszy regulamin, będą rozstrzygane w oparciu o Kodeks Cywilny
Akceptacja i opłacenie oferty przesłanej w odpowiedzi na prośbę o przesłanie oferty handlowej jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu